Γιατί ο Σαμαράς ζήτησε παραίτηση Γεραπετρίτη και πρότεινε Kαραμανλή για Πρόεδρο Δημοκρατίας ;

Είναι νομίζω πασιφανής η απάντηση στο ερώτημα του τίτλου : Ζήτησε την παραίτηση Γεραπετρίτη γιατί είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να τον διατηρήσει ο Μητσοτάκης στην θέση του  , ενώ πρότεινε τον Καραμανλή για Πρόεδρο γιατί έτσι τον ”καίει” με απόλυτη βεβαιότητα .

Τέλος , ζήτησε από κοινού και το ένα και το άλλο για να διαγραφεί από την Ν.Δ., όπως επιζητούσε για να ακολουθήσει ένα αυτόνομο δρόμο.

Απλό ; 

N.Z.