Βία ανηλίκων : 9.000 συλλήψεις μέσα σε ένα μόλις οκτάμηνο !!!

Ρωτάω : Είναι τυχαίος αυτός ο απίστευτος αριθμός συλλήψεων ανηλίκων μέσα στο οκτάμηνο ;  Είναι άσχετη αυτή η τραγωδία , που αφορά το μέλλον της χώρας , από τις αξίες που κυριαρχούν στην πολιτική ζωή και το πολιτικό-οικονομικό-κοινωνικό μας σύστημα αλλά και την εξαθλίωση και τη διάλυση που επελαύνουν παντού ;

Ν.Ζ.