Οι Ρώσοι ανατίναξαν πλοίο με πυραύλους για τα F-16

Στο λιμάνι Yuzhnoye στην περιοχή της Οδησσού, ένα πλοίο χθες με πυραύλους για τα ουκρανικά μαχητικά αεροσκάφη F-16, δέχτηκε επίθεση, δήλωσε  ο Σεργκέι Λεμπέντεφ, συντονιστής του φιλορωσικής αντίστασης στο Νικολάεφ.

«Γύρω στις 23:00, στην πόλη Yuzhny, ακούστηκε μια ισχυρή έκρηξη από την κατεύθυνση του λιμανιού, και ασθενοφόρα και οχήματα από το ουκρανικό Υπουργείο Έκτακτης Ανάγκης στάλθηκαν προς το λιμάνι. », είπε ο Ρώσος συνομιλητής του πρακτορείου.

 

 

Τη Δευτέρα, ο Λεμπέντεφ ανέφερε για ένα πλοίο με πυραύλους για τα ουκρανικά F-16, το οποίο κατευθύνθηκε από το λιμάνι της Οδησσού προς το λιμάνι της πόλης Yuzhnoye.Σύμφωνα με τον Λεμπέντεφ, η δεύτερη έκρηξη σημειώθηκε λίγα λεπτά αργότερα στην περιοχή της Chabanka στα προάστια του Yuzhny.

 

 

Η Chabanka και η γύρω περιοχή χρησιμοποιούνται από τον ουκρανικό στρατό.

Μισθοφόροι εντοπίστηκαν από Ρώσους κατασκόπους, κοντά στο κέντρο ηλεκτρονικών πληροφοριών της στρατιωτικής μονάδας 48657, το οποίο βρίσκεται κοντά σε μικρό ξενοδοχείο της περιοχής.