Πολιτικό “φρενοκομείο” ο Σύριζα-Τόπος αλληλοσφαγής μωροφιλόδοξων-ασήμαντων και εξαρτημένων μνημονιακών ηγετίσκων

Μέλη και φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ καταλαβαίνουν τώρα το ρόλο του Παν. Λαφαζάνη για ένα ΣΥΡΙΖΑ που είχε φτάσει εν δυνάμει 62%, με ριζοσπαστικές θέσεις, με δυναμισμό και ανοδική πορεία που ενέπνεε εμπιστοσύνη και σεβασμό στην Ελληνική κοινωνία.

Ποτέ στη μεταπολίτευση και όχι μόνο, δεν είχε φτάσει κόμμα σε σημείο επιρροής 62-70% με το ιστορικό “ΟΧΙ” του δημοψηφίσματος, για να καταφέρει στη συνέχεια με τη μεγάλη κωλοτούμπα της ηγεσίας του και με το ταπεινωτικό ΝΑΙ να φτάσει στο σημερινό κατάντημα της αλληλοσφαγής, χωρίς μάλστα πολιτικό διακύβευμα, των κεντρικών στελεχών του, τα οποία σχεδόν όλα σκοτώνονται και σφάζονται μεταξύ τους σε κλίμα απίστευτης πολιτικής υποκουλτούρας για τις καρέκλες, τα οφίτσια, τα προνόμια και τα λάφυρά τους, γράφοντας στα παλιά τους τα παπούτσια τον τόπο και το λαό. Τόπο και λαό που κατέστρεψαν και τώρα η Νέα Δημοκρατία, της οποίας άνοιξαν το δρόμο, του δίνει τη χαριστική βολή.

Αυτές τις ώρες ούτε ΣΥΡΙΖΑ, ούτε ΝΔ, ούτε ΠΑΣΟΚ, ούτε κανένα άλλο κόμμα της Βουλής, δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα στον τόπο.

Ένα νέο μεγάλο πατριωτικό δημοκρατικό μέτωπο αναγέννησης, ανασυγκρότησης, εθνικής ανεξαρτησίας, κοινωνικής δικαιοσύνης, που θα ενώσει το λαό, θα δημιουργηθεί χωρίς και ενάντια σε ότι αντιπροσωπεύει αυτή η Βουλή, η οποία πνίγει με τη δυσοσμία της μία κοινωνία, η οποία βρίσκεται στα όρια της απελπισίας και της κατάπτωσης που φέρνει η απουσία ελπίδας.

Μια ΣΠΙΘΑ (iskra) χρειάζεται σήμερα να ξεπηδήσει στο ξερό αποπνικτικό κλίμα για να ξεσπάσει μια δημιουργική αναγεννητική φωτιά συναγερμού και συνέγερσης για ένα νέο ξεκίνημα.

Αυτή η Σπίθα υπήρχε τον Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο του 2015 και την πτήσαμε για να σβήσει, αντί να τη φουντώσουμε!

Αυτή η Σπίθα υπάρχει και τώρα, ας μην κάνουμε όμως ότι δεν την βλέπουμε!