ΕΣΥ με μισθούς – ψίχουλα, σημαίνει διαλυμένο ΕΣΥ

Και όχι, δεν μπορούν να πάνε όλοι στα ιδιωτικά

Στο ΕΣΥ είναι επιτακτική ανάγκη να δοθούν αξιοπρεπείς μισθοί στους γιατρούς. Διαφορετικά θα διαλυθεί και κόσμος θα πεθάνει