την ολοένα και μεγαλύτερη εμπλοκή της χώρας στον πόλεμο υπέρ της Ουκρανίας, επιβεβαιώνουν νέα δημοσιεύματα του ουκρανικού τύπου, καθώς φαίνεται πως η Ελλάδα σχεδιάζει να στείλει 32 μαχητικά αεροσκάφη F-16 στην Ουκρανία, μεταδίδει η ουκρανική εφημερίδα Ukrainska Pravda, επικαλούμενη σχετικές πηγές του Al Jazeera.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Αθήνα έχει προγραμματίσει να παροπλίσει 32 παλιά μαχητικά F-16 Block-30 και να τα στείλει στην Ουκρανία.
Η επιτροπή του Κογκρέσου των ΗΠΑ εξουσιοδότησε επίσης την Ελλάδα να αγοράσει έως και 40 μαχητικά πολλαπλών ρόλων πέμπτης γενιάς F-35.
Σύμφωνα με πηγές του Al Jazeera, η Ελλάδα πιστεύει ότι είναι καλύτερο να στείλει αυτά τα αεροσκάφη πίσω στις ΗΠΑ πρώτα, όπου θα αναβαθμιστούν και στη συνέχεια θα σταλούν στο Κίεβο.
Ωστόσο, εκπρόσωπος της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας δήλωσε, «Η πώληση 32 F-16… θα άνοιγε μια μεγάλη τρύπα στην αεροπορία. Πρέπει να υπάρχει απαρτία περίπου 200 αεροσκαφών, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί με πιο σύγχρονα και ακριβά μαχητικά αεροσκάφη».
ΠΗΓΗ ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ
