Οι ΗΠΑ μπροστά σε εμφύλιο ;

Για την απόπειρα δολοφονίας κατά του Τραμπ , μάλλον ,  θα μάθουμε όσα μάθαμε και με τη δολοφονία του Τ.Κένεντι . 

Στη χώρα της ”άπλετης” δημοκρατίας και ”διαφάνειας” οι κρίσιμοι πολιτικοί λογαριασμοί ”αντιμετωπίζονται” με σφαίρες και αδιευκρίνιστους σχεδιασμούς ”μαφίας” σκοτεινών κυκλωμάτων, δαιδάλων του βαθέως αμερικανικού κράτους και πολύ μεγάλων οικονομικών συμφερόντων .

Οι ΗΠΑ οδεύουν σε φάση μεγάλης κατάπτωσης ,  ίσως και ”εμφυλίου” ! 

Παναγιώτης Λαφαζάνης