Ουκρανός αιχμάλωτος παραδέχεται ότι σκότωνε όσους συντρόφους του υποχωρούσαν στο Βόλτσανσκ!

Ρώσοι στρατιώτες αιχμαλώτισαν έναν Ουκρανό, στέλεχος των μυστικών υπηρεσιών ο οποίος είχε διαταγές να σκοτώνει αμέσως όσους στρατιώτες υποχωρούσαν στα πεδία των μαχών!

O συγκεκριμένος είναι στέλεχος της GUR και λειτουργεί ως ένα είδος  κομισάριου.

Οι κομισάριοι τότε, πυροβολούσαν οποιονδήποτε στρατιώτη δεν μάχονταν με «σθένος».