Ρώσοι-Κατέλαβαν το εργοστάσιο λεωφορείων στο Τσάσιβ-Γιαρ -Πλησιάζουν στο κέντρο της πόλης

Στο Τσάσιβ Γιαρ η τακτική κατάσταση εξελίσσεται πολύ καλά για τους Ρώσους οι οποίοι κατέλαβαν το εργοστάσιο των λεωφορείων στην πόλη και πλέον βρίσκονται πολύ κοντά στο αστικό κέντρο!

Πλέον οι Ρώσοι διαθέτουν πολύ ισχυρά προπύργια στο εσωτερικό της πόλης και οι Ουκρανοί συμπιέζονται προς τα δυτικά.