Σύγκλητος Columbia- Πρόταση μομφής κατά της προέδρου-Κάλεσε, χωρίς διαβούλευση, την αστυνομία

Να σημειώσουμε ότι αρκετοί από τους καθηγητές του Columbia είναι Εβραίοι και διαφώνησαν με την εισβολή των ΜΑΤ, ενώ το Columbia δέχεται ετησίως αρκετές δωρεές από Εβραϊκά κεφάλαια

Ν.Ζ.

Το ακαδημαϊκό προσωπικό του Columbia University κίνησε συλλογικά ψήφο δυσπιστίας κατά της προέδρου του Πανεπιστημίου Minouche Shafik, και τους συμπροέδρους του συμβουλίου διοίκησης, μετά την απόφασή της διοίκησης να εξουσιοδοτήσει το Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Υόρκης (ΝΥPD) να διεξάγει επιχείρηση απομάκρυνσης φοιητητών από το Hamilton Hall.
Κατά την επιχείρηση επέμβασης το NYPD συνέλαβε 109 άτομα την Τρίτη, ως απάντηση στην κατάληψη του Hamilton Hall από φοιτητές που διαμαρτύρονται κατά του πολέμου του Ισραήλ στη Γάζα.
Τα πλάνα κάμερας σώματος των συλλήψεων έδειξαν ότι οι αστυνομικοί χρησιμοποίησαν χειροβομβίδες κρότου-λάμψης κατά την έφοδό τους στο κτίριο.
Μάλιστα, η Ένωση των Καθηγητών στην ανακοίνωση καταγγέλλει ότι η απόφαση «λήφθηκε χωρίς διαβούλευση με τη Γερουσία του Πανεπιστημίου, κατά παράβαση των καθιερωμένων διαδικασιών, με προσφυγή στις λεγόμενες εξουσίες έκτακτης ανάγκης».
«Η επιλογή των διαχειριστών της Κολούμπια να αγνοήσουν τα πανεπιστημιακά καταστατικά και τις εθιμικές πρακτικές που τιμήθηκαν τις τελευταίες έξι δεκαετίες, να συλλάβουν βίαια τους φοιτητές μας και να επιβάλουν στρατιωτικοποιημένο lockdown της πανεπιστημιούπολης μας, έχει υπονομεύσει αμετάκλητα την εμπιστοσύνη μας σε αυτούς», αναφέρει η δήλωση της AAUP.
«Η ψήφος δυσπιστίας στην Πρόεδρο και τη διοίκησή της είναι ο μόνος τρόπος για να ξεκινήσουμε την ανοικοδόμηση της κατεστραμμένης κοινότητάς μας και την αποκατάσταση των βασικών αξιών του Πανεπιστημίου για την ελευθερία του λόγου, το δικαίωμα στην ειρηνική συγκέντρωση και την κοινή διακυβέρνηση», αναφέρει το ψήφισμα.