Μόσχα-Leopard, Challenger, Abrams στην Έκθεση στο Πάρκο της Νίκης !

Ιστορικες στιγμές!

☝️ Τα γερμανικά άρματα Leopard, βρετανικά Challenger, αμερικανικά Abrams μπαίνουν στη Μόσχα!

Όχι ακριβώς όπως θα ήθελαν στο Βερολίνο, το Λονδίνο και την Ουάσιγκτον, αλλά … μπαίνουν!
Σαν … λάφυρα στην Έκθεση στο Πάρκο της Νίκης που θα εγκαινιαστεί την Πρωτομαγιά!

Φρέσκα-φρέσκα κι άθικτα, αφού βέβαια τά είχαν … σκαλίσει δεόντως οι Ρώσοι μηχανικοί!

Στη Δύση, δεν τους άρεσε…

“Ληστεία!”, τσιρίζουν πρωτοσέλιδα η γερμανική Bild και η βρετανική Express!


“Ο Πούτιν κλέβει τα άρματά μας από το πεδίο της μάχης και τα βάζει στα … πανηγύρια”

Ε, τι να κάνουμε; Πονάει λίγο, αλλά θα συνηθίσου