ΗΠΑ-Πάνω από 40 Πανεπιστήμια έχουν καταληφθεί από τις 17 Απρίλη

Παρά τη βία, τις συλλήψεις, την καταστολή, την προπαγάνδα:

 

Πάνω από 40 Πανεπιστήμια έχουν καταληφθεί στις ΗΠΑ από τις 17 Απρίλη !

✔️ Η μαζικότητα, η επιμονή και η μαχητικότητα των φοιτητών κι εκπαιδευτικών δίνουν πια το χαρακτήρα εξέγερσης!

✔️ Η αντίσταση στη βία των αρχών, μπόλιασε το κίνημα που ξεκίνησε σαν έκφραση αλληλεγγύης κατά της γενοκτονίας στην Παλαιστίνη, καθαρά αντικυβερνητικό και αντιιμπεριαλιστικό περιεχόμενο!

Κι αυτή η γενιά θα βρει τα πατήματά της!

Όπως συνήθως συμβαίνει με τις εξεγέρσεις των νέων, συγκινούν και κινητοποιούν ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας:

✔️ Στις ΗΠΑ, έχει καταγράφει ένας όγκος εκατοντάδων χιλιάδων που συμμετέχουν σταθερά, με εξάρσεις και υφέσεις, σε όλες τις πολιτείες σε αντισιωνιστικές κινητοποιήσεις από την αρχή της επίθεσης του Ισραήλ στη Γάζα!

✔️Νέες διαδηλώσεις και δραστηριότητες έχουν προγραμματιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο και την επόμενη βδομάδα, παρακινημένες από τις συγκρούσεις στα Πανεπιστήμια!

Αυτό το κομμάτι της κοινωνίας, που διευρύνεται και ωριμάζει την αντιιμπεριαλιστική του συνείδηση, ΚΑΝΕΝΑΣ Μπάιντεν και ΚΑΝΕΝΑΣ Τράμπ δεν μπορεί να το εκφράσει!