Γιατί άραγε ο ISIS δεν επιτίθεται κατά του Ισραήλ;(γελοιογραφία)

                   

Τι έχουν να πουν οι….”ειδικοί” στα δυτικά ΜΜΕ ; Γιατί ο πιο φανατικός φονταμενταλιστικός στρατός του κόσμου , αγνοεί την μεγαλύτερη μαζική   σφαγή όλων των εποχών ,  ομόθρησκων Μουσουλμάνων στην   Παλαιστίνη ; Γιατί το  Ισραήλ που διαπράττει γενοκτονία, μένει εκτός         στόχευσης, αλλά    στόχος είναι η….Ρωσία ; Το παραμυθάκι του ISIS δεν περνάει πια ούτε σε    μικρά παιδιά. Όλοι γνωρίζουμε το ποιά κέντρα τον  χρηματοδοτούν και ποια  συμφέροντα εξυπηρετεί . Τελειώνουν τα   Εφευρήματα της Δύσης, όπως  διαφαίνεται. Διαφαίνεται επίσης, με κόστος δυστυχώς αμέτρητων ζωών   και το τέλος της αυτοκρατορίας της

 

 Π.Δ.