Βλαντιμίρ Πούτιν για ISIS: Δημιούργημα και εργαλείο των ΗΠΑ!

Από ομιλία του Β. Πούτιν σε παλιά σύνοδο της λέσχης Βαλντάι:

“Το έχω ξαναπεί. Άλλη μία απειλή που ανέφερε ο πρόεδρος Ομπάμα είναι ο ISIS. Ποιος του όπλισε; Ποιος όπλισε τους Σύριους που πολεμούσαν ενάντια στον Άσαντ; Ποιος δημιούργησε το απαραίτητο πολιτικό/πληροφοριακό κλίμα που διευκόλυνε αυτή την κατάσταση; Ποιος πίεσε να σταλούν όπλα στην περιοχή; Πραγματικά δεν καταλαβαίνεται ποιος πολεμάει στη Συρία; Είναι κυρίως μισθοφόροι. Καταλαβαίνετε ότι πληρώνονται; Οι μισθοφόροι πολεμάνε για όποιον δίνει περισσότερα χρήματα. Επομένως τους εξοπλίζουν και τους πληρώνουν ένα ορισμένο ποσό. Γνωρίζω ακόμη και ποιο είναι αυτό το ποσό.”