Ότι έκαναν οι ΝΑΖΙ στους Εβραίους, κάνουν οι Ισραηλινοί στους Παλαιστίνιους!!

Αυτους  τους ομαδικούς τάφους δεν τους ξεπληρώνει καμία εκεχειρία