Χαλοουίν : Ο τρόμος είναι το Ισραήλ

Για όσους … αμερικανοφέρνουν, αύριο είναι το Halloween, μια “γιορτή” που οι αμερικάνοι συνηθίζουν να … τρομάζουν ο ένας τον άλλον, και να κάνουν διάφορες τέτοιες “αμερικανιές”!

☝️Φέτος, εμφανίστηκαν γιγαντοαφίσες με θέμα: “Δεν έχει Halloween φέτος – ο τρόμος είναι αληθινός”, παίζοντας με τις λέξεις “IS REAL” και “ISRAEL”!