Ρώσοι κυνηγούν δυτικά άρματα μάχης—Βροχή οι αντιαρματικοί πύραυλοι μετά το Challenger2

Οι Ρώσοι κατέστρεψαν ακόμη ένα ουκρανικό άρμα μάχης κοντά στο Ραμποτίνο. Το βίντεο δείχνει το ουκρανικό άρμα μάχης να δέχεται δύο αντιαρματικούς πυραύλους.

Απ ότι φαίνεται, μετά το Challenger 2 οι Ρώσοι έχουν βγει για κυνήγι δυτικών αρμάτων μάχης.

Εξάλλου η ηγεσία της Ρωσίας έταξε μεγάλα πριμ σε όσους στρατιώτες καταστρέψουν βρετανικά, αμερικανικά και γερμανικά άρματα μάχης.