«Φωτιά»στην τιμή της βενζίνης-Άγγιξε τα 2,30€/lt η αμόλυβδη στην Αθήνα

Εκτοξεύτηκε ξανά η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, με την τιμή να αγγίζει τα 2,30 ευρώ το λίτρο, σε βενζινάδικo στο κέντρο της Αθήνας (Μεταξουργείο), όπως συγκεκριμένα κατέγραψε σε ρεπορτάζ ο ΣΚΑΪ  σήμερα το πρωί (από το ρεπορτάζ και η εικόνα στην κεντρική μας φωτογραφία):

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ σε αρκετά πρατήρια το πετρέλαιο φτάνει τα 2 ευρώ/λίτρο, ενώ και η απλή αμόλυβδη έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ/λίτρο. Χαρακτηριστικό είναι, δε, πως μέχρι και ο Οικονόμου του ΣΚΑΪ έλεγε ειρωνικά πως για τις τιμές της βενζίνης πάλι θα μας πούνε ότι φταίει ο πόλεμος στην Ουκρανία.