Προτροπή Πούτιν σε κρατικούς αξιωματούχους-Να χρησιμοποιείτε Ρωσικά αυτοκίνητα

Στα δυτικά μέσα σχολιάστηκε η προτροπή του Πούτιν προς κρατικούς αξιωματούχους και μάνατζερς κρατικών επιχειρήσεων, να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα Made in Russia!
Ορισμένοι, ειρωνεύονται ότι τους βάζει να … οδηγούν Lada (ακόμα εκεί έμειναν – πριν 50 χρόνια)

Πραγματικά, η άνθηση της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι αποτέλεσμα κυρίως των … κυρώσεων, της κρατικοποίησης των εργοστασίων της Toyota, της Renault, της Mercedes-Benz κι άλλων που αποχώρησαν από τη χώρα.

Ενώ και η εκπρόσωπος του ΥΠΕΞ, Ζαχάροβα, ειρωνεύτηκε την απαγόρευση εισαγωγής Γαλλικών αυτοκινήτων λέγοντας το αμίμητο
“Μας άρεσε το πείραμα με τα τυριά, τώρα έχουμε ανάγκη μια καλη αυτοκινητοβιομηχανία!”
Αν υλοποιηθεί η εντολή Πούτιν, θα … γεμίσουν οι μάντρες από πολυτελείς δυτικές λιμουζίνες, που είχαν για τη φιγούρα τους οι ανώτεροι γραφειοκράτες…
Άσε που θα ξεχωρίζουν σαν τη μύγα στο γάλα πια, οι ολιγάρχες με τις … Bentley, τις Rolls Royce, τις Μercedes , τις BMW κλπ κλπ