Βίντεο: Ουκρανοί εγκατέλειψαν δύο άρματα μάχης στο Ορεχόβο

Οι Ουκρανοί εγκατέλειψαν, όπως φαίνεται στο βίντεο, δύο άρματα μάχης και έχασαν και άλλα οχήματα κατά τη διάρκεια ανεπιτυχούς επίθεσης κοντά στο Ορεχόβο.