ΕΡΓΑΣΙΑ iskra 20/01/2023 Γ.Ν.Λαμίας-Με έγγραφο ντροπή απολύθηκε μεταφορέας ασθενών σε αναστολή ως ανεμβολίαστος Ν’ απολυθεί η κυβέρνηση και όχι ο μεταφορέας ασθενών που υπηρετεί τους συμπολίτες μας την «κακιά ώρα». Το έγγραφο της ΝΤΡΟΠΗΣ υπογεγραμμένο από τον Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας Ανδρέα Κολοκυθά με ευθύνη Πλεύρη – Μητσοτάκη έχει ως εξής: Προηγούμενο άρθροΠρώην Ανώτατος αξιωματικός Πληροφοριών ΗΠΑ-Έρχεται μεγάλη σφαγή Ουκρανών την άνοιξηΕπόμενο άρθροΒόμβα” Πριγκόζιν: Ο ιδρυτής της Wagner κατηγορεί αξιωματούχους Κρεμλίνου για προδοσία!