Ο Σολτς εξαγγέλει Δ-Ράιχ-«Προχωράμε στο μεγαλύτερο συμβατικό στρατό του ΝΑΤΟ»!!!

«Αυτό θα ΄΄ενίσχυε σημαντικά΄΄ την ασφάλεια της Γερμανίας και των συμμάχων της»