Οι κάτοικοι της Μαριούπολης καταγγέλλουν ωμότητες από τους Ουκρανούς λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν μας σκότωναν απλά. Μας εξολόθρευαν και πυροβολούσαν τα σπίτια μας».
Οι κάτοικοι της Μαριούπολης καταγγέλλουν ωμότητες από τους Ουκρανούς λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν μας σκότωναν απλά. Μας εξολόθρευαν και πυροβολούσαν τα σπίτια μας».