Μέθοδοι υποκόσμου από κυβέρνηση, ΔΕΗ, εισπρακτικές για καταλήστευση και εκβιασμό πολιτών

Οι πολίτες απέκτησαν χρέη για τα οποία δεν φέρουν καμία ευθύνη