Βουλευτής ΝΔ-Πίεσαν οι ιδιωτικές εταιρείες να βάλει η ΔΕΗ ρήτρα αναπροσαρμογής

«Πίεσαν οι ιδιώτες πάροχοι και μπήκε η ρήτρα αναπροσαρμογής» είπε ο Μ.Παπαδημητρίου