Ξεκινούν οι συνομιλίες Κιέβου-Μόσχας. Ο Ερντογάν καλωσόρισε τις αντιπροσωπείες

Τι ανέφερε

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν καλωσόρισε τις αντιπροσωπείες Κιέβου και Μόσχας που θα συζητήσουν για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία.

Ο Τούρκος πρόεδρος σημείωσε, σύμφωνα με το Russia Today, ότι η Τουρκία δεν είναι μεσολαβητής, αλλά θα προσφέρει ό, τι χρειάζεται για να διευκολύνει τις διαπραγματεύσεις.

Μάλιστα, ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κατά την άφιξή του στο ανάκτορο, δήλωσε ότι η Τουρκία βλέπει τόσο τον Βλαντιμίρ Πούτιν όσο και τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι  ως «πολύτιμους φίλους» και ότι ότι η πρόοδος στις συνομιλίες της Κωνσταντινούπολης μπορεί να ανοίξει το δρόμο για μια συνάντηση μεταξύ των δύο ηγετών, την οποία η Τουρκία είναι επίσης πρόθυμη να φιλοξενήσει.

Πρόσθεσε δε ότι και οι δύο πλευρές έχουν «εύλογες ανησυχίες», αλλά έχουμε φτάσει σε ένα σημείο, που οι συνομιλίες πρέπει να αποφέρουν «συγκεκριμένα αποτελέσματα».