Η παράνομη ”αστυνόμευση” ιδεών και η λογοκρισία στην αλληλεπίδραση των πολιτών μέσω του διαδικτύου έχει πλέον φτάσει στο σημείο του δικτατορικού φασισμού! Όταν μια μικρή ομάδα ατόμων που παίζωντας τον ρόλο των ”Διαχειριστών“/Κριτικών/
Σχόλιο Αρβανίτη στο «Η “χούντα” του Facebook φιμώνει ξανά την Iskra»
