Διευθύνων Σύμβουλος BioNTech-Σχεδιάζει πολύχρονο φαγοπότι-«Θα ζήσουμε 10 χρόνια με κορονοϊό»

«10 χρόνια εμβόλια και εμβολιασμούς και νέα αμύθητα κέρδη ονειρεύεται ο συνέταιρος του Μπουρλά της Pfizer

«Θα πρέπει να συνηθίσουμε να ζούμε με τον κορωνοϊό για τα επόμενα 10 χρόνια», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της BioNTech, Ουγκούρ Σαχίν.

Ωστόσο, όπως ανέφερε ο ίδιος, πλέον «ο κόσμος είναι καλύτερα προετοιμασμένος να αντιμετωπίσει μελλοντικές μεταλλάξεις του κορωνοϊού».

«Πάντα θα υπάρχουν νέες παραλλαγές, αλλά πάντα μαθαίνουμε περισσότερα και προετοιμαζόμαστε καλύτερα», πρόσθεσε.