Θετικός στον κορονοϊό ο Θάνος Πλεύρης-Εμβολιάστηκα για να νοσήσω…ήπια

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε σήμερα, Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022, ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.

Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος σε ανάρτηση του στο διαδίκτυο, στην οποία αναφέρει:

«Πριν από λίγο διαγνώστηκα θετικός στον Covid-19 με self test που επιβεβαιώθηκε από rapid.

Τηρώ άμεσα το πρωτόκολλο απομόνωσης του ΕΟΔΥ και ξεκινώ να εργάζομαι από το σπίτι. Προστατεύουμε τον εαυτό μας. Εμβολιαζόμαστε για να νοσήσουμε ήπια».