Η ΑΕΚ έχασε από τον ΟΦΗ, βρέθηκε στο -11 από τον Ολυμπιακό και ο κόσμος της ομάδας ξέσπασε στα social media βάζοντας στο στόχαστρο τον Δημήτρη Μελισσανίδη, αλλά και τον Αργύρη Γιαννίκη με τους ποδοσφαιριστές του.
Η ΑΕΚ έχασε από τον ΟΦΗ, βρέθηκε στο -11 από τον Ολυμπιακό και ο κόσμος της ομάδας ξέσπασε στα social media βάζοντας στο στόχαστρο τον Δημήτρη Μελισσανίδη, αλλά και τον Αργύρη Γιαννίκη με τους ποδοσφαιριστές του.