Πούτιν: Να είναι εγκρατής η Ελλάδα στο ΝΑΤΟ γιατί είναι συγκρουσιακό

Αφού είπαν ο ένας στον άλλον τα “σπασίμπα” και αναφέρθηκαν στις παραδοσιακές ελληνορωσικές σχέσεις, ο Ρώσος πρόεδρος πέταξε την “βόμβα”: Να είναι εγκρατής η Ελλάδα ως μέλος του ΝΑΤΟ γιατί η στάση του είναι συγκρουσιακή.

Ο δε Κυριάκος Μητσοτάκης έμοιαζε έκπληκτος μιλώντας συνέχεια για διαφορές που καλό είνια να συζητούνται και για ειλικρίνια

Κατά τα λοιπά: 

Σε δηλώσεις του ο Β.Πούτιν τόνισε ότι “η Ρωσία ήταν η πρώτη που αναγνώρισε την ελληνική ανεξαρτησία το 1828. Είχαμε καλή συνεργασία με τον Έλληνα πρωθυπουργό”.

Ενδεικτικά είπε: 

-Με αφορμή την παρουσία του Κ.Μητσοτάκη υπογράψαμε συμφωνία ασφάλειας στην θάλασσα και άλλες.
-Οι ρωσικές επενδύσεις στην Ελλάδα είναι ύψους 650 εκατ δολάρια και είναι έτοιμες για επένδυση ακόμα μεγαλύτερου ποσού, αναμένοντας την ελληνική πλευρά στο θέμα.
-Η Ρωσία δίνει μεγάλη σημασία στην ενεργειακή συμφωνία με Ελλάδα, καλύπτοντας 60 % των ενεργειακών αναγκών της χώρας, και θέλουμε να την αναβαθμίσουμε ακόμα πιο πολύ.
-Βοηθήσαμε την Ελλάδα το καλοκαίρι με τις φωτιές με ειδική δύναμη και αεροσκάφη.
-Συμφωνήσαμε να αναπτύξουμε τον τουρισμό και είμαστε ευγνώμονες για την αναγνώριση από την Αθήνα του εμβολίου Sputnik για τους Ρώσους Τουρίστες.
-Για διεθνή ατζέντα μιλήσαμε για τα προβλήματα σε Βαλκάνια, ΕΕ ενώ για την Κύπρο στηρίζουμε την ένωση του νησιού,

και εύχομαι χρόνια πολλά λόγω εορτών.