Κάποτε ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ένα όραμα για το Ελληνικό

Κάποτε ο Τσίπρας ήταν στην πρώτη γραμμή , μαζί με τον Λαφαζάνη , στις κινητοποιήσεις για να μην εκποιηθεί , ιδιωτικοποιηθεί , εμπορευματοποιηθεί και τσιμεντοποιηθεί το Ελληνικό . Τότε βεβαίως δεν υπήρχε στο κάδρο ο Γ. Βαρουφάκης μιάς και ήταν με τον ΓΑΠ και ο οποίος προσήλθε στον ΣΥΡΙΖΑ μέσω Τσίπρα όταν μύρισε το πράγμα κυβέρνηση και εξουσία ….

Κάποτε ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ένα όραμα για την δημόσια , αναπτυξιακή και κοινωνική αξιοποίηση του Ελληνικού ως ενός γιγάντιου δημόσιου , πράσινου και κοινωφελούς χώρου ανοικτού στην θάλασσα , όπου θα μπορούσαν να αναπτυχθούν πλήθος από  επιστημονικές , εκπαιδευτικές , υγειονομικές , αθλητικές , πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες με  τεχνολογικά πάρκα , ειδικά σχολεία , νοσοκομεία , χώρους συναυλιών , άθλησης , εκγύμνασης , περιπάτου , ποδηλάτου και χώρους ήπιας αναψυχής και παιχνιδιού για παιδιά κλπ .

Όλα τούτα θα έδιναν μία απίστευτη υπεραξία στην περιοχή και συνολικά στην Αθήνα , τον Πειραιά και το θαλάσσιο μέτωπο αλλά και σημαντικούς πόρους για την εξόφληση και συντήρηση των σχετικών ανθρώπινων και συμβατών με το περιβάλλον εγκαταστάσεων .

Ταυτόχρονα ο χώρος του Ελληνικού θα αποκτούσε επισκεψιμότητα απ΄ όλη την Αττική αλλά και θα προσείλκυε σημαντικό ρεύμα ξένου τουρισμού , δίνοντας μια άλλη εικόνα για την Αθήνα .

Τώρα στο Ελληνικό φυτεύεται μια πολιτεία για πλούσιους και υπερπλούσιους από τα ανώτερα μεσαία στρώματα και βάλε . Φυτεύονται ουρανοξύστες , καζίνο και απρόσιτα υπερπολυτελή ξενοδοχεία για λίγους και  μεγιστάνες , ενώ το θαλάσσιο μέτωπο αποκόπτεται και γίνεται απλησίαστο για τη μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία .

Σίγουρα θα  κερδοσκοπήσουν στο έπαρκο απ΄αυτήν την  “επένδυση“ ,   που γίνεται κυρίως με δάνεια των  “χρεωκοπημένων“  ελληνικών τραπεζών , ο Λάτσης και οι σύν αυτώ αλλά είναι βέβαιο ότι θα χάσουν οι πολλοί και κυρίως θα χάσει η Αθήνα και η Αττική που βλέπουν  να χάνεται άλλη μια μεγάλη ευκαιρία για την άνθιση και την αναζωογόνησή τους.

Ν.Ζ