Στους 19 οι νεκροί από κορονοϊό-Δεύτερο θύμα σήμερα στο «Σωτηρία»

Οι τελευταίες πληροφορίες το μεσημέρι της Τρίτης (24/03) κάνουν λόγο για το θάνατο και δεύτερου ηλικιωμένου στο νοσοκομείο «Σωτηρία».

Πρόκειται για έναν άνδρα που νοσηλευόταν εκεί.

Νωρίτερα, σήμερα, είχε γίνει γνωστό ότι μια ηλικιωμένη γυναίκα, η οποία επίσης νοσηλευόταν στο «Σωτηρία» κατέληξε το βράδυ της Δευτέρας (23/03).

Σύμφωνα με πληροφορίες, η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα.

Με αυτές τις απώλειες, οι άνθρωποι που έχουν χάσει τη ζωή τους στην Ελλάδα από κορονοϊό, έφτασαν τους 19, δεκαπέντε άνδρες και τέσσερις γυναίκες.