Η Μ.Δαμανάκη γράφει από το Λονδίνο στο Twitter για το Brexit

Η Μαρία Δαμανάκη στο Λονδίνο “κουρασμένη” και υπό “πίεση” λόγω Brexit γράφει εμπνευσμένα στο Twitter: “Στο Λονδίνο ζω το Brexit. Δύσκολη ημέρα η χθεσινή…“.

(ανοίγει σε μία νέα καρτέλα)

Νομίζω ότι δεν χρειάζεται και πολλή σκέψη για να αντιληφθείτε ότι στο Twitter έγινε χαμός.

Κουράγιο Μαρία. Θα το αντέξεις και αυτό. Brexit είναι, το Grexit το σώσαμε από το επάρατο δημοψήφισμα. Μην το βάζεις κάτω. Oι Βρυξέλλες ποτέ δεν πεθαίνουν. Ο αγώνας τώρα συνεχίζεται

Κ.Μ