Μετά τη σημαία στα Ίμια πήρε…ο αέρας και το “Ορούτς Ρέις”

Επιμένει η κυβέρνηση να αυτογελοποιείται και να αυτοεξευτελίζεται, λέγοντας ότι το “Ορούτς Ρέις” παρεξέκλινε και εισήλθε στην ελληνική υφαλοκρηπίδα γιατί το πήρε ο δυνατός αέρας, αν και εκείνες τις ώρες το δελτίο καιρού έδειχνε μόνο 5 μποφόρ στην περιοχή.

Βλέπετε, αντί να βρίσκει η Τουρκία γελοίες δικαιολογίες για τις παράνομες κινήσεις της, είναι η αρειμάνια Ελλάδα που σπεύδει να βρει δικαιολογίες για να καλύψει την Τουρκία.

Με το ίδιο τρόπο κάποιος άλλος στην κρίση των Ιμίων, ο πολύς Θεόδωρος Πάγκαλος, πρότεινε στον ελληνικό στρατό να ανακοινώσει ότι την ελληνική σημαία, που είχε αναρτήσει το ελληνικό άγημα στα Ίμια, την πήρε ο αέρας και την έριξε στη θάλασσα.

Ο αέρας, απ’ ότι φαίνεται, έχει αναγορευθεί από το ελληνικό κατεστημένο σε συστηματική αιτιολογία για να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα σε σχέση με τις προκλήσεις της Τουρκίας.

Ο αέρας, λοιπόν, έβαλε το “Ορούτς Ρέις” στην ελληνική υφαλοκρηπίδα και ο αέρας πάλι πήρε τη σημαία από  τα Ίμια και την έριξε στη θάλασσα.

Και μάλιστα τι αέρας… αέρας κοπανιστός!

Την αλήθεια κύριοι, τουλάχιστον την αλήθεια!

Κ.Λ