ΟΧΙ στην έκδοση των 8 Τούρκων αξιωματικών

‘Εχουμε μια κυβέρνηση που τρέμει τον Ερντογάν και στο παρασκήνιο έχει περίπου συμφωνήσει μαζί του πώς θα κάνει ότι μπορεί για να στείλει πακέτο στη Τουρκία τους 8 Τούρκους αξιωματικούς, που κατηγορούνται για συμμετοχή στο πραξικόπημα κατά του Ερντογάν και ζήτησαν άσυλο στην Ελλάδα. Έχουμε επίσης, μια αντιπολίτευση, οπως η ΝΔ, που παριστάνει τον Πόντιο Πιλάτο.
Δε μπορούμε να εξετάσουμε το θέμα ουσίας των κατηγοριών σε βάρος των οκτώ. Πάντως αν θα πρέπει να δικασθούν οι “8” για πραξικόπημα στην Τουρκία, τότε τί θα πρέπει να γίνει με τον ίδιο τον Ερντογάν που με πρόσχημα το πραξικόπημα έχει επιβάλλει τη δική του ισλαμοδικτατορία στη γείτονα;
Δε μπαίνουμε, λοιπόν, στην ουσία αλλά αυτό που λέμε είναι ότι στην Τουρκία της δικτατορίας του Ερντογάν δεν υπάρχουν προϋποθέσεις δίκαιης μεταχείρισης των υποδίκων και φυσικά δίκαιης δίκης, ενώ καιροφυλακτεί και η θανατική ποινή.
Ένα μεγάλο “όχι” , λοιπόν, στην έκδοση τωβ  “8” Τούρκων αξιωματικώβ, ανεξάρτητα αν συμφωνούμε μαζί τους ή όχι.