“Ταξική μεροληψία”: Διπλασιάζουν το εισιτήριο στο Μουσείο Ακρόπολης!

Σε απροκάλυπτη απόπειρα αποκλεισμού του εργαζόμενου λαϊκού κόσμου από τη δυνατότητα επίσκεψης στο Μουσείο της Ακρόπολης προχώρησε το υπουργείο Πολιτισμού, με τον διπλασιασμό της τιμής εισιτηρίου κατά την περίοδο Απρίλιος – Οκτώβριος.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, καθιερώνεται για πρώτη φορά το διζωνικό σύστημα, πράγμα που σημαίνει πως η τιμή θα αλλάζει ανάλογα με την εποχή. Η τιμή για την είσοδο στο Μουσείο τώρα είναι 5 ευρώ, αλλά με το νέο σύστημα κατά το επτάμηνο της θερινής περιόδου με το διευρυμένο ωράριο (01/04-31/10) η τιμή διαμορφώνεται στα 10 ευρώ.

Σύμφωνα με το νέο τιμολόγιο, μια τετραμελής οικογένεια θα χρειάζεται… 40 ευρώ για να επισκεφτεί το Μουσείο…