Ιράν: Η παρουσία των ΗΠΑ στη Συρία ήταν εξ αρχής «λάθος»

«Παράλογη, πηγή έντασης και κύρια αιτία της αστάθειας» χαρακτήρισε την αμερικανική επέμβαση ο εκπρόσωπος του ιρανικού υπουργείου Εξωτερικών

Το Ιράν υποστήριξε ότι η αμερικανική στρατιωτική παρουσία στη Συρία ήταν «ένα λάθος, παράλογη και μια πηγή έντασης» σε μια πρώτη αντίδραση της Τεχεράνης στην απόφαση του Ντόναλντ Τραμπ να αποσύρει τα στρατεύματα.

Ο Τραμπ ξεκίνησε την πλήρη απόσυρση των Αμερικανών στρατιωτών από τη Συρία δηλώνοντας την Τετάρτη ότι πέτυχαν την αποστολή τους, δηλαδή να νικήσουν το Ισλαμικό Κράτος και δεν τους χρειαζόταν πλέον η χώρα.

«Από την αρχή, η είσοδος και παρουσία των αμερικανικών δυνάμεων στην περιοχή ήταν ένα λάθος, παράλογη και πηγή έντασης και κύρια αιτία της αστάθειας», δήλωσε ο εκπρόσωπος του ιρανικού υπουργείου Εξωτερικών Μπαχράμ Κασεμί όπως μετέδωσαν σήμερα τα μέσα ενημέρωσης.

Η Τεχεράνη είναι αντίθετη στην παρουσία ξένων δυνάμεων στη Συρία εκτός από εκείνες που έχουν προσκληθεί από την ίδια την κυβέρνηση της Συρίας.