Όχι, δεν είναι πρωταπριλιά. Η ΝΔ ανανεώνεται με τον Π. Τατσόπουλο!

Κάπου το διάβασα πως η ΝΔ μας κάνει πλάκα, ανακοινώνοντας ότι πήρε, πέραν του Αντ. Πανούτσου και τον Πέτρο Τατσόπουλο στα ψηφοδέλτιά της.

Αφού ο Πέτρος Τατσόπουλος όταν ήταν στον ΣΥΡΙΖΑ μας είχε πει ότι «είχε πηδ… τη μισή Αθήνα», τον πήρε τώρα η ΝΔ για να «πηδ… και την άλλη μισή»!

Και θα δείτε τι ψηφοφόροι είμαστε, που μα τον σταυρό μας θα του δώσουμε την ευκαιρία να το κάνει…

Κ.Μ