Σήμερα το πρωί (Σαββάτο 8/9) ο Αλέξης Τσίπρας, συνοδευόμενος από την ”συμβασιούχο” υπουργό Μακεδονίας Κατερίνα Νοτοπούλου, σπεύδει να εγκαινιάσει πρώτο πρώτο, με μια κίνηση υποτέλειας και δουλοφροσύνης, το αμερικάνικο περίπτερο στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), προτού εγκαινιάσει την ίδια την ΔΕΘ, πράγμα που θα κάνει σήμερα το απόγευμα.
Ο Αλ. Τσίπρας είναι ο πρωθυπουργός, οποίος, πολύ περισσότερο από όλους τους πρωθυπουργούς της μεταπολίτευσης, έχει παραδώσει απολύτως την χώρα στον αμερικανονατοϊκό ιμπεριαλισμό.
Ο Αλ. Τσίπρας αναμένεται να ανακοινώσει με την ομιλία του το απόγευμα στην ΔΕΘ ένα πακέτο περιορισμένων προεκλογικών παροχών και ανέξοδων μετεκλογικών υποσχέσεων, προκειμένου να εξωραΐσει κάπως την σκληρή εικόνα της ”μεταμνημονιακής” πραγματικότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Αλ. Τσίπρας πρόκειται να ανακοινώσει παροχές 750 εκατ. ευρώ, προερχόμενες από το φορολογικό υπερπλεόνασμα που έχει πνίξει την οικονομία και την ανάπτυξη της χώρας, ενώ πρόκειται ανέξοδα να ανακοινώσει, αφού δεν πρόκειται να είναι κυβέρνηση, μέτρα που θα εκτείνονται μέχρι το 2022.
Στο πλαίσιο αυτών των εξαγγελιών, ο Αλ. Τσίπρας πρόκειται να εξαγγείλει μια πενιχρή αύξηση για τον κατώτατο μισθό και την κατάργηση του υποκατώτατου για τους νέους, ενώ θα θριαμβολογήσει για την δήθεν επέκταση των κλαδικών συλλογικών συμβάσεων.
Ο Αλ. Τσίπρας εξαπατά τους εργαζόμενους με τέτοιου είδους παροχές, αφού δεν θεσμοθετεί τις ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις για τον κατώτατο μισθό και τις κλαδικές συμβάσεις και την επαναφορά των καταργημένων εργασιακών κατακτήσεων.
Η παράδοση της χώρας στις ΗΠΑ και η περιορισμένη παροχολογία, όχι μόνο δεν μπορούν να υποβοηθήσουν την κυβέρνηση και τον τόπο αλλά αντίθετα αναμένεται να ξεσηκώσουν μεγάλες κοινωνικές αντιδράσεις και να καταστήσουν ακόμα πιο αναγκαία μια βαθιά προοδευτική δημοκρατική ανατροπή στην χώρα.
Κ.Τ.
