Πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν στην Πλατεία Συντάγματος, χιλιάδες εκπρόσωποι των Σωμάτων Ασφαλείας, που ζητούν να εφαρμοστεί η απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με το μισθολόγιο τους.
«Ζητάμε να εφαρμοστεί η απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ και να πάρουμε αυτά που δικαιούμαστε. Είμαστε στην πλατεία Συντάγματος και δεν κλείνουμε κάποιο δρόμο, γιατί δεν θέλουμε να ταλαιπωρήσουμε τους πολίτες», τόνισε στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων.
Οι συγκεντρωμένοι ανάρτησαν πανό, στα οποία γράφουν συνθήματα σχετικά με τα αιτήματά τους, ενώ στη συνέχεια έκαναν πορεία προς τη Βουλή.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενστόλων στην Πλατεία Συντάγματος
