Στροφή 180°: Η κυβέρνηση ανοίγει τα εργοστάσια του λιγνίτη-«Πεθαμένες» οι ΑΠΕ

ΑΔΜΗE: «Να διασφαλιστεί η επάρκεια ηλεκτρικής ενέργειας για τον χειμώνα»