Δυνάμεις της Πυροσβεστικής επιχειρούν να κατασβέσουν δύο πυρκαγιές που μπήκαν στην χώρα μας από την Αλβανία, στη Θεσπρωτία.
Η πρώτη πυρκαγιά πέρασε σε ελληνικό έδαφος χτες (11/08) στις 14.20 στην περιοχή Παλαμπάς.
Καίει χαμηλή αραιή βλάστηση και αντιμετωπίζεται από 6 πυροσβέστες με τρία οχήματα και 5 άτομα πεζοπόρο τμήμα.
Η δεύτερη πυρκαγιά πέρασε στην περιοχή Λημέρι στις 17.50 το απόγευμα της Παρασκευής και καίει χαμηλή πυκνή βλάστηση.
Στην περιοχή πνέουν άνεμοι 4-5 μποφόρ.
Στο Λημέρι επιχειρούν 6 πυροσβέστες με τρία οχήματα, αλλά λόγω του δύσβατου της περιοχής και της πυκνής βλάστησης κλήθηκε και ένα χωματουργικό μηχάνημα που ανοίγει δρόμους και αντιπυρικές ζώνες, καθώς και υδροφόρες της Περιφέρειας.
Σε εξέλιξη οι πυρκαγιές στη Θεσπρωτία – Πέρασαν από την Αλβανία
