Ρωσικά τανκς με τη σημαία της Σοβιετικής Ένωσης προελαύνουν στο Κίεβο

Ένα βίντεο κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο που δείχνει ένα ρωσικό τανκ με σημαία της ΕΣΣΔ κάπου στα νότια της Ουκρανίας. Άλλα ρωσικά οχήματα φαίνεται επίσης να το ακολουθούν.

Υπενθυμίζεται  ότι η Ρωσία ανακοίνωσε μια “ειδική στρατιωτική επιχείρηση στο Ντονμπάς”. Ακολούθησε επίθεση σε ουκρανικές υποδομές με στρατιωτικά οχήματα που έφεραν το γράμμα Ζ.

Η Γενική επιστράτευση έχει αρχίσει στην Ουκρανία.