Παρόν το Ανυπότακτο Ιόνιο στην κινητοποίηση των εργαζομένων του νοσοκομείου Κεφαλονιάς
περιφερειακό σύμβουλο Μπάμπη Αλεξανδρόπουλο και μέλη του παρευρέθηκαν εκφράζοντας την συμπαράσταση τους και χαιρέτισαν την διαμαρτυρία των εργαζομένων και του σωματείου