Προειδοποίησε για πλήρη εξαθλίωση των συνταξιούχων – Διαμαρτυρήθηκε για τις διαρροές ότι η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε συνταγματικό τον νόμο Κατρούγκαλου
Ο κ. Σακελλαρίου εξέφρασε τη διαμαρτυρία του για τις διαρροές ότι η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε ως συνταγματικό τον νόμο Κατρούγκαλο με τον οποίο περικόπτονται οι συντάξεις και ανακοίνωσε ότι απέρχεται της θέσης του πριν την συμπλήρωση του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης. Ο κ. Σακελλαρίου επρόκειτο να συνταξιοδοτηθεί την 30η Ιουνίου οπότε και συμπληρώνει το όριο ηλικίας.
Με μια βαρυσήμαντη δήλωση η οποία μεταδόθηκε σε απ’ευθείας τηλεοπτική μετάδοση, ο πρόεδρος του ΣτΕ προειδοποίησε ότι είναι ορατός ο κίνδυνος περαιτέρω μείωσης των συντάξεων που όπως είπε ο κ. Σακελλαρίου θα έχει αποτέλεσμα «την πλήρη εξαθλίωση όλων των συνταξιούχων».
Με μια αιχμηρή αναφορά, ο κ. Σακελλαρίου επέκρινε την πολιτική ηγεσία της χώρας επειδή όπως εξήγησε μετακυλίει παγίως στη δικαιοσύνη την επίλυση των πιο δυσεπίλυτων προβλημάτων της χώρας.
Ο απερχόμενος, πλέον, πρόεδρος του ΣτΕ ζήτησε από τους πολίτες να εξακολουθήσουν να έχουν εμπιστοσύνη στους δικαστές επισημαίνοντας: «Υπάρχουν δικαστές εις τας Αθήνας.
Αναφερόμενος στο πρόσφατο παρελθόν και στις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας των τελευταίων ετών, ο κ. Σακελλαρίου έκανε λόγο για πλήρη κυριαρχία του οικονομικού επί του θεσμικού και προειδοποίησε για τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την οικονομική κρίση.
«Οι καταστάσεις αυτές οδήγησαν το δικαστήριο στην έκδοση αποφάσεων σχετικά με την μη περαιτέρω μείωση αποδοχών σε τομείς όπως η εθνική άμυνα, η υγεία, η παιδεία και η ασφάλεια του πολίτη» τόνισε ο Νίκος Σακελλαρίου εξηγώντας το σκεπτικό των μελών του Συμβουλίου της Επικρατείας.
