Ο πρώτος Έλληνας που έκανε το εμβόλιο Sputnik-V

Ο Ολυμπιονίκης του τζούντο, Βαλέριος Ασλανίδης, έγινε ο πρώτος Έλληνας που έκανε το ρωσικό εμβόλιο Sputnik V κατά του κορονοϊού.

Έκανα το εμβόλιο στη Μόσχα πριν από 4 μέρες. Με πήρε τηλέφωνο ένας φίλος μου από την πάλη, ένας πρωταθλητής της παλιάς Σοβιετικής Ένωσης  και μου είπε ότι μπορώ να το κάνω όποτε θέλω” είπε ο Βαλέριος Ασλανίδης στο sputnik.gr.

Πριν προχωρήσει στο εμβόλιο, ο Β Ασλανίδης πέρασε από εξονυχιστικές εξετάσεις. Ο 67χρονος Ολυμπιονίκης, που τώρα ζει στη Ρωσία, ανέφερε ότι οι γιατροί του συνέστησαν να προσέχει τις επόμενες μέρες και ότι μετά από 3 εβδομάδες, εφόσον όλα πάνε καλά, θα κάνει και την δεύτερη δόση.

Ο Β. Ασλανίδης, ο οποίος είναι και πρόεδρος της τοπικής ελληνικής κοινότητας, εμβολιάστηκε σε ιατρικό κέντρο της Μόσχας, στο οποίο εμβολιάστηκαν αξιωματούχοι και μέλη της ρωσικής κυβέρνησης.

Ο κορονοϊός δεν ήρθε για μερικούς μήνες και πρέπει να κάνουμε όλοι το εμβόλιο. Δεν γίνεται να ζούμε μόνο με μάσκες και να μην πηγαίνουμε στις δουλειές μας” εξήγησε.

Κ.Μ