Οφειλόμενη απάντηση στους φίλους του ΚΚΕ, επικριτές της Iskra

Όπως φάνηκε και από κάποιες αντιδράσεις στο διαδίκτυο, μεγάλος υπήρξε ο εκνευρισμός που διέτρεξε πολλούς φίλους και συντρόφους μέλη και στελέχη του ΚΚΕ αλλά δυστυχώς και κάποιες διατεταγμένες πένες, από το σχόλιο της Iskra που ασκούσε κριτική σε δήμαρχο του ΚΚΕ και στο ίδιο το ΚΚΕ για συγκεκριμένο ατόπημά τους.

Η ταραχή και ο εκνευρισμός υπήρξε επειδή το σχόλιο στηλίτευε τον δήμαρχο Χαϊδαρίου και στέλεχος του ΚΚΕ, Μιχάλη Σελέκο, διότι πρωί-πρωί, αθόρυβα, άρον-άρον, μακριά από τα μάτια της τοπικής κοινωνίας και των πολιτών προς αποφυγήν αντιδράσεων, υποδέχθηκε και ξενάγησε στο μαρτυρικό στρατόπεδο του Χαϊδαρίου τον Πρόεδρο της Γερμανίας F.W. Steinmeier.

Δεν θα ασχοληθώ με τις ύβρεις και τα κοσμητικά επίθετα εναντίον της Iskra κάποιων φίλων του ΚΚΕ που έχασαν την ψυχραιμία τους, γιατί έχουν ελάχιστη σημασία, αφού συνιστούν την συνήθη τακτική όσων δεν διαθέτουν πειστικά επιχειρήματα. Ας είναι, λοιπόν, τα προσπερνάμε.

Δυο λόγια, όμως, επί της ουσίας: Δεν καταλαβαίνω γιατί ο θεσμικός ρόλος ενός δημάρχου, που έχει την κομμουνιστική ιδιότητα, του επιβάλλει να υποδεχθεί και να ξεναγήσει σε μαρτυρικό χώρο τον Πρόεδρο μιας χώρας που προσβάλλει τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας, αρνούμενος τις οφειλόμενες αποζημιώσεις για τις κατοχικές καταστροφές και ο οποίος ταυτόχρονα εκφράζει στο σήμερα ένα καθεστώς μνημονιοκρατίας στη χώρα μας. Το αντίθετο, θα έλεγα, ο θεσμικός ρόλος του δημάρχου του Χαϊδαρίου, του επέβαλλε να πει δυνατά ένα νέο «ΟΧΙ» σε μια επίσκεψη στην οποία μια τυπική «συγγνώμη» γίνεται, κάτω από αυτές τις συνθήκες, κοροϊδία.

Πέραν τούτων, το ερώτημά μου αφορά το ΚΚΕ.

Γιατί το ΚΚΕ σιωπά και δεν παίρνει θέση για την στάση του δημάρχου – στελέχους του;

Γιατί δεν έχουν δημοσιεύσει τίποτα από τα περίφημα λεγόμενα του δημάρχου, αν και δεν θα τον δικαίωναν;

Μήπως, τελικά, η στάση του δημάρχου, πράγμα μάλλον βέβαιο, έγινε μετά από συνεννόηση και υπόδειξη της ηγεσίας του ΚΚΕ;

Νομίζω ότι με το κρυφτούλι το ΚΚΕ, την ώρα που ενθαρρύνει κακόγουστα σχόλια σε βάρος της Iskra, δεν δίνει καθόλου θετικό δείγμα γραφής. Γιατί κατά τ’ άλλα εκβάλλει εύκολα κατηγορίες και καταφεύγει σε μεγαλοστομίες.

Τ.Κ