Οι εργαζόμενοι στα Νοσοκομεία «άνοιξαν» τις κινητοποιήσεις στη ΔΕΘ

«Πορεία επιβίωσης», από την ΠΟΕΔΗΝ 

«Ματωμένη» η νέα σελίδα για την οποία μιλά η κυβέρνηση, λένε οι αστυνομικοί

Με μία πορεία και μία συγκέντρωση ξεκίνησαν οι κινητοποιήσεις στη Θεσσαλονίκη ενόψει της επίσκεψης του Αλέξη Τσίπρα για τη ΔΕΘ.
Πρώτοι ξεκίνησαν στις 8 το πρωί με μια «πορεία επιβίωσης» οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.

Τα μέλη της ΠΟΕΔΗΝ,  συγκεντρώθηκαν έξω από το νοσοκομείο Ιπποκράτειο.

«Τώρα που ο κος Τσίπρας από τα Μνημόνια και θα βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη, καλό είναι να επισκεφτεί ένα Νοσοκομείο της Μακεδονίας. Επί τρεισήμισι χρόνια ο Πρωθυπουργός δεν επισκέφτηκε ούτε ένα Νοσοκομείο της χώρας.Επισκέπτονται, εγκαινιάζουν με μεγαλοπρέπεια ντουβάρια ΤΟΜΥ, σαν να πρόκειται για τα εγκαίνια του Μουσείου της Ακρόπολης» αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΠΟΕΔΗΝ.

Με χιουμοριστίκη διάθεση, μάλιστα, παραφράζει και στίχους από την Ιθάκη του Καβάφη – με αφορμή και την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στο νησί του Ιονίου για την δήθεν έξοδο από τα Μνημόνια – αναφέροντας:

«Στο πηγαιμό του κου Τσίπρα για τα εγκαίνια της ΔΕΘ  άδειασαν οι τσέπες μας και υγεία δεν έχουμε».

Θα ακολουθήσει το απόγευμα (18:00) η σύγκεντρωση των ενστόλων στο Λευκό Πύργο ενάντια στη «ματωμένη» νέα σελίδα που εξαγγέλλει η κυβέρνηση. Στο κάλεσμα της η ΠΟΑΣΥ, μεταξύ άλλων, αναφέρει:

«Μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια μνημονιακών πολιτικών με κύρια χαρακτηριστικά την άγρια λιτότητα, την αποδόμηση του κοινωνικού κράτους, τις περικοπές μισθών, συντάξεων και λειτουργικών δαπανών των δημοσίων υπηρεσιών, η χώρα και η κοινωνία ολόκληρη βρέθηκαν στα τάρταρα. Συνακόλουθα, τα Σώματα Ασφαλείας και οι Ένοπλες Δυνάμεις με το ανθρώπινο δυναμικό τους, υπέστησαν ανελέητα τα επίχειρα αυτών των πολιτικών»