Ν.Δένδιας στα χνάρια Βαρουφάκη:-Το Αιγαίο και η Αν.Μεσόγειος ανήκουν στα ψάρια!

Τη Σαουδική Αραβία διάλεξε ο Ν. Δένδιας για να ξεκαθαρίσει ότι δεν θέλει άντληση πετρελαίου ούτε ακόμη και φυσικού αερίου από τυχόν εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα που θα βρεθούν στον “ παράδεισο “ του Αιγαίου και την                                   “ πανέμορφη “ Ανατ. Μεσόγειο .

“ Η Ελλάδα δεν σχεδιάζει στο άμεσο μέλλον να γίνει χώρα παραγωγής πετρελαίου και φυσικού αερίου “ είπε ρητά και κατηγορηματικά ο Ν. Δένδιας.

Προφανώς , όμως , ο κ. Δένδιας θέλει να συνεχίσει η χώρα μας να είναι καταναλωτής και εισαγωγέας φυσικού αερίου και πετρελαίου , πληρώνοντας αδρά με εκατοντάδες εκατομμύρια δολλάρια την κατανάλωση τους .

Το κακό είναι ότι και η κυβέρνηση αντί να εκφράσει αντιρρήσεις στις απόψεις Δένδια , έσπευσε να συμφωνήσει μαζί του !!!

Εμπρός , λοιπόν , στο δρόμο που άνοιξαν κάποιες “αναρχικές“ ομάδες και ο οποίος γοήτευσε τον Γ. Βαρουφάκη : Το Αιγαίο ( και η Ανατ. Μεσόγειος , προσθέτει ο Ν. Δένδιας ) ανήκουν στα ψάρια.

Εκτός φυσικά του Ιονίου όπου τα ψάρια και ιδιαίτερα τις προσοδοφόρες κόκκινες γαρίδες της ελληνικής ΑΟΖ , τις προσφέραμε αφιλοκερδώς και “ χουβαρντάδικα “ προς αλίευση και εκμετάλλευση στους Ιταλούς ψαράδες .

Υ.Γ.  Φυσικά οποιοδήποτε πρόγραμμα για τυχόν άντληση φυσικού αερίου και πολύ περισσότερο πετρελαίου στο Αιγαίο και οπουδήποτε αλλού θα πρέπει να σταθμίζεται και να αποφασίζεται κατά συγκεκριμένη περίπτωση , λαμβανομένων υπόψη των ειδικών συνθηκών της κάθε συγκεκριμένης τοποθεσίας.

Είναι άλλο , όμως , αυτό και άλλο η γενική άρνηση και καθολική απαγόρευση άντλησης υδρογονανθράκων , πράγμα που πέραν των οικονομικών επιπτώσεων , είναι βέβαιον ότι θα έχει και εθνικές συνέπειες σε βάρος των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων σε μια περιοχή που περιβαλλόμεθα από αρπακτικούς γείτονες , βουλιμικούς για “ θαλάσσια οικόπεδα“  για την άντληση υδρογονανθράκων με κάθε τίμημα και οποιαδήποτε διακινδύνευση!

K.T